Dzisiaj: piątek 19 Kwietnia 2024 r.
AKTUALNOŚCI O NAS OFERTA REALIZACJE BAZA WIEDZY KLIENCI PORADY DLACZEGO MY? KONTAKT

Baza Wiedzy

Public relations

PR (Public relations) – relacje publiczne, kontakty z otoczeniem.
Są to publiczne kontakty, relacje podmiotu, firmy oraz jej odbiór przez otoczenie. Celem działań Public Relations jest dbałość przede wszystkim o dobry wizerunek firmy i akceptację działań firmy czy podmiotu.

Zasadnicze elementy PR to:
  • Podmiot, firma, która realizuje misję o charakterze publicznym
  • Otoczenie np. klienci, mieszkańcy, władze lokalne, środowisko
  • Relacje między podmiotem a otoczeniem, określone wzajemnymi potrzebami.

W Polsce w ostatnich latach przyjął się model wykorzystujący PR jako skuteczne narzędzie do prowadzenia działań około marketingowych. Należyte redagowanie treści i komunikatów PR oraz poprawna dystrybucja powyższych informacji daje niebywałe efekty, które wpływają na wizerunek firmy, jej sprzedaż i promocję produktów lub usług.
powrót
Szukaj
Aktualności
wszystkie aktualności
Strona główna | Aktualności | O nas | Oferta | Realizacje | Baza Wiedzy | Klienci | Porady | Dlaczego My? | Kontakt
INFORMACJA O PLIKACH COOKIES
Ta strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, na Twoim komputerze lub innym urządzeniu końcowym. Informacje te są niezbędne przy generowaniu statystyk oraz dostosowaniu wyświetlania strony. Pliki cookies możesz kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, iż akceptujesz stosowanie plików cookies. Zamknij