Dzisiaj: wtorek 22 Października 2024 r.
AKTUALNOŚCI O NAS OFERTA REALIZACJE BAZA WIEDZY KLIENCI PORADY DLACZEGO MY? KONTAKT

Baza Wiedzy

Public relations

PR (Public relations) – relacje publiczne, kontakty z otoczeniem.
Są to publiczne kontakty, relacje podmiotu, firmy oraz jej odbiór przez otoczenie. Celem działań Public Relations jest dbałość przede wszystkim o dobry wizerunek firmy i akceptację działań firmy czy podmiotu.

Zasadnicze elementy PR to:
  • Podmiot, firma, która realizuje misję o charakterze publicznym
  • Otoczenie np. klienci, mieszkańcy, władze lokalne, środowisko
  • Relacje między podmiotem a otoczeniem, określone wzajemnymi potrzebami.

W Polsce w ostatnich latach przyjął się model wykorzystujący PR jako skuteczne narzędzie do prowadzenia działań około marketingowych. Należyte redagowanie treści i komunikatów PR oraz poprawna dystrybucja powyższych informacji daje niebywałe efekty, które wpływają na wizerunek firmy, jej sprzedaż i promocję produktów lub usług.
powrót
Szukaj
Aktualności
wszystkie aktualności
Strona główna | Aktualności | O nas | Oferta | Realizacje | Baza Wiedzy | Klienci | Porady | Dlaczego My? | Kontakt